5. GAIA:
"...saiatze horretan ezin gelditu..."
EUSKERA/INGURUNE PROIEKTUA
ZER IKASIKO DUGU
|
ZER EGINGO DUGU
|
Materia
Elektrizitatea eta Magnetismoa.
Materia eta energia:
· Energia iturriak
· Energia berriztagarriak eta ez-berriztagarriak
· Kontsumo arduratsua
|
Taldeka blog bat sortuko dugu:
· Gaia: materia.
Informazioa jaso bi bideetatik:
· Liburuko testuetatik. Liburuko testuak eta azalpenak irakurri, ulertu, informazio garrantzitsuena hautatu eta sintetizatuta jaso.
|
Azalpen-testua:
· Eduki nagusia identifikatzea
· Kausak (kausazko esaldiak) eta ondorioak
|
Krokis:
- Kontzeptuzko mapa (CMAP)
- Eskemak, tablak
- Informazioaren sintesia
|
LENGUA CASTELLANA
QUÈ APRENDEREMOS
|
QUÉ HAREMOS
|
LENGUA CASTELLANA
· Reflexionar sobre “¿Qué es pensar?”
· Participar activamente en las tertulias sobre las “cuestiones importante” de la vida.
|
LENGUA CASTELLANA
Información – Opinión – Argumentos
· Informarnos sobre los avances técnicos y científicos.
· Analizar noticias, reportajes, cartas de opinión y tiras cómicas.
· Leeremos cuentos con moraleja y a los filósofos clásicos.
· Utilizando conectores argumentativos prepararemos y realizaremos un debate.
|
ENGLISH PROJECT
MY LIFE
In Unit 4 we have learnt how to use the verb LIKE+ ing. Indivually we are going to describe our life: name, age, where do you live, family, pets and hobbies. Then we are going to do an oral presentation.
4. gaia:
..."LANA EGINEZ GOAZ AURRERA..." EUSKERA INGURUNE PROIEKTOA
ZER IKASIKO DUGU?
|
ZER EGINGO DUGU?
|
· Makina sinpleak ezagutuko ditugu.
Informazio egokia bilatu eta laburpenak egiten ikasiko dugu.
· Informazio adierazteko erak:
Ardatz kronologikoa, infograma, datu-taula, konzeptu-sarea.
· Oinarrizko konzeptuak eta ideiak identifikatzen
· Ideien konzeptuen, datuen eta irudien arteko erlazioak aurkitzea.
· Irakurketa arretatsua:Helburuei egokitutako informazioa hautatzea: gaiak, ideien arteko erlazioak.
· Irakurketa deklamatua, antzerkirako
· Industria iraultza Ibaizabal itsasadarrean
· Langileak eta lan baldintzak
· Lan sektoreak
· Industralizazioa eta biztanleriaren eragin negatiboak gaur egungo gizartean.
|
Bost une hauek aipatuko ditugu: Neolitoa, Erdiaroa,, Bilboko sorrera,Iraultza industriala eta teknologia.
Bertan, lanabesak eta makinak, lan egiteko tresnak eta bizimodua aipatuz antzerki bat egingo dugu.
|
UN PROGRAMA DE RADIO. PROYECTO DE CASTELLANO
¿ QUÉ APRENDEREMOS?
|
¿QUÉ HAREMOS?
|
|
Información distribuida en párrafos.
TITULAR: Título , subtítulo
ENTRADA: Síntesis de la información esencial
CUERPO:
Combinación de diversos elementos: partes expositivas, descripciones,testimonios, opiniones, gráficos, fotografías…
|
ENGLISH PROJECT
WHAT A PAINTING
In Unit 2 we have learnt how to use THERE IS/ THERE ARE. In groups we are going to choose a painting. We have to describe the painting and we are going to write the biography of the painter.
ENGLISH PROJECT
WHEN I AM OLDER I WANT TO BE...
We are doing a project about Unit 3 using the verb "Want to". You have to explain what do you want to be when you are older and why.
For example, When I am older I want to be an English teacher because I like children and I like teaching English...
"ETA HORRELA BIZITZEN GARA II"

NEGOZIAZIOA
|
|
ZER IKASIKO DUGU?
|
ZER GINGO DUGU?
|
· GORPUTZEKO
APARATUEN ZAINKETA ETA FUNTZIONAMENDUA.
· HIZTEGI
BERRIA
· DEFINIZIOAK
EGITEN.
· INFORMAZIOA
MEMORIZATZEKO TRIKIMAILUAK
|
· GURE
GORPUTZAREN APARATU BATZUEI BURUZ JOLAS BAT PRESTATU LEHIAKETA BAT EGITEKO.
· IRAKURRI,
ESKEMAK, MAPA KONTZEPTUALAK EGIN ETA IKASI,…
· DEKALOGO BAT IDATZIKO DUGU, GURE GORPUTZEKO APARATUEK FUNTZIONAMENDU ON BAT IZAN DEZATEN
· GALDERAK
PRESTATU.
· SENTIMENDUEI
BURUZKO LITERATURA TESTUAK IRAKURRI.
· AINTZINAKO
GERTAERA BAT GOGORATU.
|
NEGOCIACIÓN DEL 3º PROYECTO : REMEDIOS CASEROS PARA LEVES MALESTARES
|
|
FAMOUS PERSON
In pairs choose one famous person that you like.
2º STEP: Do a presentation
- First page: The title and the photograph.
- Second page: The most important information:
- Real name.
- Whre is she/he from?
- When is her/his birthday?
- How old is she/he?
- Has she/he got any brother or sister?
- Psysical description.
- Third page: Interview. Ask questions about your famous person and answer them.
2. GU ERE ZERBAIT BAGARA ETA
ZER EGIN
|
ZER IKASI
|
|
|
Europako lurralde baten aurkezpena
Taldean, gidoi hau jarraituz, Europako lurralde bati buruz azalpen testu
bat idatzi behar duzue
EUROPAKO LANAREN GIDOIA
1. KOKAPENA
· Definizioa
· Mugak
· Zonaldea
· Hiriburuaren koordenatu
geografikoak
2. EZAUGARRI FISIKOAK
· Ibaiak
· Mendiak
· Klima eta paisaia
3. BIZTANLERIA
· Biztanle kopurua
orokorrean
· Herri garrantzitsuen
biztanle kopurua
· Populazioaren
piramidea ( adina, gizonak, emakumeak, umeak)
· Nola bizi diren: lan
sektoreak
4. KULTURA
· Ohiturak
· Historia
· Gastronomia
· Hizkuntzak
· Kirolak
· Dantzak
5. TOKI INTERESGARRIAK
· Museoak
· Monumentuak: Elizak…
· Parke Naturalak
· Bizitatzeko politak diren mendiak, haitzuloak,
Hondartzak
Aventuras por Europa
En lengua escribiréis un cuento que
ubicaréis en algún lugar de Europa
- Descripción de personajes
- Escribimos en párrafos
diferentes: aspecto físico, carácter, forma de actuar y expresarse
- Usamos adjetivos, comparaciones
y metáforas
- Utilizamos el mismo tiempo
verbal en toda la descripción
- Revisamos la ortografía
- Acompañamos con un dibujo
- Verbos en pasado
- Conectores temporales
- Diálogos
- Recordamos las partes del
cuento:
- Inicio
Presentación de los
personajes, descripción del lugar, cómo viven los protagonistas, qué les ocurre
a los protagonistas
- Desarrollo
Qué ocurre en la historia
( explicación de qué pasa a lo largo de la historia, de cómo consiguen su
objetivo los protagonistas)
- Desenlace
Cómo resuelven el
problema los protagonistas
- ERAGILE GEOLOGIKOEN ONDORIOAK
Lurraren
egitura eta horren ondorioz sortzen diren eragile geologioak ezagutu eta
ondorioz bere itxuraaldaketan duen eragina.
Talde
bakoitza arduratuko da munduan gertatutako eragile geologiko baten informazioa garatzen.
- Uholdeak
- Sumendiak
- Haizea
- Lurpeko urak
- Lurrikarak- Tsunamiak
Lana ALBISTE itxura
izango du:
TITULARRA
SARRERA: ZER, NON, NOIZ
GORPUTZA:
NOLA:
fenomenoaren definizioa
ZERGATIK:
fenomenoaren azalpena ( txanela liburutik)
LURRAZALAREN
DUEN ERAGINA
AIPATU
MUNDUAN zehar dertatutako antzeko fenomenoak.
KONTROL
ZERRENDA
- Albistearen itxura
mantendu dugu :
TITULARRA
SARRERA
GORPUTZA
GORPUTZA
- Argazkiei argazki-oina jarri
diegu
- Ingurunen
ikasitako hitz zientifikoak erabili ditugu
- Esaldiak
lotzeko hitzen lokailuak jarri ditugu:
denborazkoak, lekukoak, bestelakoak "hau dela eta beste
aldetik, aldiz ...)
- Aditzak lehen aldian jarri ditugu:
NOR eta NORK desberdindu
- Sinonimoak erabili ditugu
errepikapenak ekiditzeko
- Ortografia ziurtatu dugu
LENGUA GASTELLANA
CATALOGO DE OBRAS DE
ARTE
Confeccionaremos entre todos un catálogo de obras de arte ubicadas en
Euskal Herria.
- TÍTULO DE LA OBRA
- BIOGRAFÍA DEL
AUTOR
- RESEÑA DE LA
OBRA:
-Nombre de la obra , año de ejecución
-Material, tamaño, ubicación...
-Tema, Qué representa, características...(descripción de la obra)
-Datos curiosos: premios que ha recibido
-Fotografía y pie de foto
LISTA DE CONTROL
¿QUÉ HAREMOS?
|
¿QUÉ APRENDEREMOS?
|
Confecccionar un catálogo de obras de arte
|
Qué es un catálogo, para qué sirve,…
|
Redactar una reseña de una obra de arte.
|
Escribir mejor un texto informativo: información
clara y pertinente…
|
Redactar una biografía del autor de la obra.
|
Información del autor, no hacer repeticiones,
utilizar nexos apropiados…
|
Analizar los títulos de las obras de arte.
|
El sintagma nominal.
|
Analizar reseñas y biogrfías.
|
Cómo son y sus características.
|
Seleccionar información pertinente para la biografía
y la reseña.
|
La importancia de palabras claves.
|
Planificar los textos que tenemos que escribir.
|
Ordenar nuestros conocimientos e ideas.
|
Corregir los textos propios y los de los
compañeros/as.
|
Mejorar los textos que escribimos.
|
Trabajar en grupo
|
Tener en cuenta la opinión de los demás
|
oso ondo
ResponderEliminar